Movie review: Bollywood film Dhoom 3

Meestal vind ik de meeste Bollywoodfilms niet echt de moeite waard om een artikel over te schrijven. MAAR afgelopen weekend zag ik Dhoom 3: een actiefilm. Dhoom1 en 2 hoef je niet te zien om Dhoom3 te begrijpen. Dhoom 1 en 2 mag je van mij part geheel overslaan want Dhoom3 is THA BOMB! De film zit vol met sizzling actie,  maar ook met emotie. En dan heb ik het niet over 'verliefde stelletjes' die om een boom heen dansen. Ook heb ik veel moeten lachen tijdens de film; actie, emotie en komedie op een hoog niveau (voor een Bollywoodfilm). De film speelt zich af in Chicago en niet in India. Dhoom (1,2 en 3) gaat  over het verhaal achter de crimineel en politieagenten die de crimineel willen oppakken. Meestal zijn Bollywoodfilms best voorspelbaar, alleen Dhoom3 totaal niet! In het midden v/h verhaal begint eigenlijk het echte verhaal. En het eind is ingrijpend, echt de moeite waard om de film in de bioscoop te zien. Zelf was ik aan het eind van de film helemaal geshockeerd! En dat wil wat zeggen....sorry ik wil niet teveel weggeven van de film voor degenen die het niet hebben gezien.  Trust me je zult van begin tot eind geboeid naar het scherm kijken. Zie ook onderstaande trailer van Dhoom3:

Heb jij ooit een Bollywoodfilm gezien in de bioscoop? Bollywoodfilms zijn nu een vaste prik bij de Pathe bioscopen, let maar eens de volgende keer goed op ;-) And don't worry de films zijn altijd voorzien met Nederlandse ondertiteling (major PLUS).

Labels: , ,

Tasty Nilou's: Movie review: Bollywood film Dhoom 3

30 december 2013