Review: tanden bleken

Niemand (nou ja, bijna niemand) vindt het leuk om gele tanden te hebben en niemand vindt het leuk om te lachen met gele tanden... Je tanden laten bleken bij de tandarts kost veel, zeker een paar honderd euro's en het resultaat is ook niet blijvend. Nu zijn er een aantal tandpasta's die kunnen bleken maar naar mijn gevoel heeft dat nooit bij mij gewerkt (mocht het wel voor jou hebben gewerkt? Laat dan een reactie achter). Nu heeft Judy van it's judytime een how-to video over hoe zij haar tanden bleekt: video onder dit bericht. Zij gebruikt 'tandstrips'van het merk Crest (advanced seals), dit zijn strips die je op je tanden laat gedurende 30 minuten per dag voor 14 dagen.
Nu was ik zelf een week terug in Canada en ja ja, uiteraard die strips gekocht het kost rond de 50/60 dollar. Deze strips zijn ook in Nederland verkrijgbaar maar dan kun je het alleen online aanschaffen. Ik gebruik de strips nu al 4 dagen en ik moet zeggen dat mijn tanden inderdaad een tint lichter zijn (YES!). Ik heb tijdens het gebruik van de strips nog geen last gehad van tandvlees dat pijn doet of dat mijn tanden pijn doen.

Judy how-to filmpje
Voor een Nederlandstalige review van Crest strips: Uitslag Crest White Strips (met voor en na foto's)

Via deze link At home teeth whitening kun je reviews lezen van 7 verschillende tandbleekproducten met voor en na foto's.